Review – MAX 18 color eyeshadow palette

16 Feb

Ik was gisteren in de Action, en toen viel mijn oog op een leuk oogschaduwpalette. ‘Hey, dat ziet er best goed uit!’ Van mijn moeder mocht ik er een meenemen, en vandaag review ik hem voor jullie.

image

image

image

Er waren twee versie’s: een metallic en een matte, vol kleur. Dit palette heet dan ook 04 Color me Crazy.

Laten we kijken naar de swatches!

image

De eerste rij

image

De tweede rij

image

De derde rij

Ziet er goed uit! De eerste rij is niet zo heel goed gepigmenteerd, maar de laatste twee rijen zijn wel mooi!

image

Of het nou een must have is? Nee, niet echt. Maar het is wel een leuk oogschaduwpalette. Ik kan in ieder geval niet wachten om er een look mee te maken!

Pluspunten:

– Prijs (1,49)

– Je kan de kleuren goed opbouwen

– Handig formaat

Minpunten:

– Ruikt naar kinder makeup (maar goed, ik ruik niet aan mijn oogleden)

Dit palette kun je kopen bij de Action voor ā‚¬ 1,49.

Q: Wat is jouw eerste indruk van dit palette?

 

 

 

 

 

2 Responses to “Review – MAX 18 color eyeshadow palette”

  1. Marielle February 23, 2013 at 12:50 pm #

    Ziet er goed uit!

  2. Silvy March 2, 2013 at 11:25 am #

    Ohh, voor die prijs ziet het er echt geweldig goed uit! šŸ™‚

Leave a Reply

