Inspiratie: Aztec / Tribal

13 Feb

Aztec vind ik altijd al tof. Het printje, maar ook de plaatjes die ik vaak tegenkom. Het is een soort indianen achtig printje, heel leuk. Vandaag heb ik een inspiratie post, vol met plaatjes met aztec / tribal dingen.

1aaaaaaa

aztec1

aztec2

aztec3

aztec4

aztec5

aztec6

aztec7

aztec8

aztec9

Q: Wat vind jij van aztec?

3 Responses to “Inspiratie: Aztec / Tribal”

  1. Silvy February 13, 2013 at 12:15 pm #

    Ik vind het een hele gave stijl! 🙂

  2. justjaxelle February 13, 2013 at 1:03 pm #

    Ik vind het ook heel erg mooi ! 🙂 xoxo Axelle

  3. Beauty Koning February 13, 2013 at 11:41 pm #

    Schitterend, ik vind het echt heel gaaf als het kaarsrecht is enzo. Prachtig!

Leave a Reply

