Interview met… Cynthia (Misslipgloss.nl)

8 Feb

Dagelijks neem ik wel een kijkje op Misslipgloss.nl. Looks, reviews, filmpjes, ik bekijk ze allemaal. Ik zat eens rond te kijken op haar site en bedacht me dat het misschien leuk zou zijn om Cynthia te kunnen interviewen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik mocht haar interviewen en vandaag kun je het lezen.

paars

1. Als je zelf een nagellakje mocht ontwerpen, welke kleur?
Een hele mooie nude tint die perfect bij mijn huidskleur past.
2. Een dag geen make up op de foto zetten, producten testen of een dag geen artikelen schrijven?
Hmmmmmmmm dan een dag geen make-up op de foto zetten.
3. Waarom heet je blog MissLipgloss?
Op mijn 16e maakte ik mijn blog en moest ik een naam verzinnen. Toen had ik al veel lipgloss, dus werd het ‘Miss Lipgloss’.. Heel snel bedacht!
4. Welk parfum is nou typisch een Cynthia parfum?
Love van Chloé. Poederig, chic, warm, I love it.

5. Als je een make up product zou zijn, welke is dat?

Een foundation. Basic, goed van kwaliteit en onmisbaar 😉

mlg2
6. Hoeveel paar schoenen heb je?
Ongeveer 20.
7. Zonder welk make up product kun je niet?
Mascara!
8. Wat is je favoriete merk?
Heb ik niet echt, ik geloof niet dat één merk heilig is.
9. Waarom ben je gaan bloggen?
Gewoon omdat ik graag wilde schrijven over mijn hobby, beauty!
10. Heb je nog een tip voor mensen die dit lezen en die ook bloggen?
Ja. Niet lullen maar poetsen! Lekker bloggen, doen wat je leuk vindt, dan komt de rest vanzelf.

Bedankt Cynthia, ik vond het heel leuk om je te interviewen.

Cynthia haar blog is dus Misslipgloss.nl, en je kunt haar ook volgen op twitter en instagram, waar ze op beide @misslipgloss heet.

Q: Wat vind jij van Misslipgloss.nl ?

Leave a Reply

