Webshop: Beautiful Bijoux

28 Jan

Ik had al een tijdje gehoord over de webshop Beautiful Bijoux, maar ik heb eigenlijk nog nooit een kijkje genomen. Tot nu dus! Ik zag zúlke toffe sieraden, dus ik moest de webshop even met jullie delen.

beautifulbijoux1

De webshop heeft armbanden, ringen, kettingen, oorbellen, sjaals, riemen, tassen en mobiel accesoires! Met zoveel in het assortiment zit er vast iets leuks tussen. Zelf ben ik ook even gaan rond snuffelen, en ik heb er een kleine wishlist van.

beautifulbijoux3

My Red Lipstick (ring)

4,95

beautifulbijoux4

Retro robot

7,95

beautifulbijoux5

Little Glasses

4,95

beautifulbijoux7

Fuchsia hearts

4,95

beautifulbijoux8

Heart to you

12,95

Het was best lastig kiezen, omdat ik alles wat ik tegen kwam super leuk vond, maar dit zijn dan echt mijn 5 favorieten.

Dus: check it out! Beautiful Bijoux is echt een leuke webshop met hele toffe sieraden.

De verzendkosten die je betaalt hangt van je bestelling af, maar het ligt voor Nederland tussen de 1,40 en 2,30.

Je kunt Beautiful Bijoux ook volgen op twitter, waar ze regelmatig winacties houden (@BeautifulBijoux)

Q: Was jij al bekend met deze webshop?

14 Responses to “Webshop: Beautiful Bijoux”

  1. LaraLaurentia January 28, 2013 at 10:14 am #

    Die lipstick ring! ❤

  2. Charlotte January 29, 2013 at 4:01 pm #

    Ik heb de lipstick ring,
    leuke dingetjes!xx

  3. feline January 31, 2013 at 4:19 pm #

    Hoe is het nu met jou Essie?
    XXX

  4. Miladylike February 2, 2013 at 2:32 pm #

    Ik kende de webshop al, wat hebben ze toch leuke sieraden! 🙂

  5. Panajotta February 2, 2013 at 5:54 pm #

    Echt super leuke sieraden! Een aanrader idd, ik ga er snel is een kijkje nemen!
    Xxxxx

  6. Stephanie February 2, 2013 at 6:50 pm #

    Ik kende de webshop nog niet maar het ziet er veel belovend uit! Ik ga zeker eens een kijkje nemen!

  7. Cynthiiaa February 3, 2013 at 12:13 am #

    Aaaah, geweldig die lipstick ring! Oh ma gud!

    • Esmee February 8, 2013 at 6:45 pm #

      Jaaaaa, tof he!

  8. Tessa February 3, 2013 at 6:36 pm #

    Echt super leuke sieraden!

    Liefs, Tessa
    http://www.beautylipss.nl

  9. bonjourSophie February 5, 2013 at 3:52 pm #

    Wat een leuke sieraden! Ik vind vooral de ring met de hartjes super schattig! Mooie kleur ook 🙂

  10. talsbeauty February 6, 2013 at 7:57 pm #

    Die lipstick ring is echt cute!

  11. Nina February 7, 2013 at 6:39 pm #

    wat een schattige sieraden! ik ken de webshop nog niet, ga even een kijkje nemen 🙂

  12. sieradenbymari February 18, 2013 at 3:46 pm #

    Heel erg leuke sieraden! Vooral die ketting met het hartje

Leave a Reply

