Tattoo inspiratie

27 Jan

Subtiele tattoo’s vind ik mooi. Echt een klein tekentje of een kleine zin als tattoo die heel veel betekent vind ik mooi. Ik twijfel of ik er later ook éen wil, aangezien ik als de dood ben voor naalden. Maar goed, we kunnen ook gewoon dromen, haha.

tattoo5

tattoo1

tattoo7

tattoo6

tattoo4

tattoo3

tattoo2

Als een tattoo nemen geen pijn zou doen, dan zou ik er wel eentje nemen: zwaluwtjes zoals op het eerste plaatje. En dan op mijn pols. Zwaluwtjes vind ik een heel mooi symbool, en het klinkt misschien raar maar als ik er naar kijk, wordt ik er heel rustig van.

Q: Welke tattoo zou jij willen nemen? Of hou je niet van tattoo’s?

 

3 Responses to “Tattoo inspiratie”

  1. EssieThings January 27, 2013 at 3:00 pm #

    Ey Sgat
    OMG OMG Ik wil een tatoo van zayn malik !!! VAN 1D
    Die peace tatoo jaaaah !!!!

  2. Beauty Koning January 28, 2013 at 6:41 pm #

    Wauw, wat een mooie inspiratiefoto´s!

  3. Lisa February 2, 2013 at 5:40 pm #

    Leuke inspiratie foto’s! Krijg spontaan weer zin om een nieuwe tattoo te laten zetten! En als de pijn het enige is wat je tegen houd: doen! Pijn is maar voor eventjes, het (hopelijk) mooie resultaat voor altijd!

Leave a Reply

