Review – Catrice Million Styles Effect Topcoat

25 Jan

Zoals je al in mijn shoplog van gisteren kon zien, had ik nog in de uitverkoopbak een lakje van de Million Styles collectie van Catrice kunnen bemachtigen. Ik kon eerlijk gezegd niet wachten om hem te swatchen dus daarom heb ik dat ook lekker snel gedaan voor jullie. En móoi dat hij is!

catrice

Het is een topcoat, dus daarom heb ik hem ook aangebracht over een zwart lakje. De zwarte nagellak is van Essence: Black is back. Die dekt gewoon met twee laagjes, prima basis voor glitter / flakies. Maar goed: terug naar de topcoat.

image

“Holy Macaroni” waren de eerste woorden die ik zei toen ik deze swatchte. Wauw, de topcoat heeft een overload aan blauw / groen achtige glittertjes en shimmertjes. Perfecte basis voor een galaxy nail art, vond ik zelf.

image

Als je je vingers omhoog houd zoals ik op de foto doe krijg je paarse shimmers.

Ik vind het echt een hele mooie lak! Als je deze wilt hebben moet je er snel bij zijn, want ik vond deze bij het Kruidvat voor 2,50 in de uitverkoopbak.

Q: Heb jij deze lak ook?

2 Responses to “Review – Catrice Million Styles Effect Topcoat”

  1. feline January 25, 2013 at 7:03 pm #

    Coole nagellak!

    XX

  2. bonjourSophie January 27, 2013 at 7:12 pm #

    Wat een mooie nagellak! Ik vind duochrome-achtige nagellakjes altijd heel mooi.

Leave a Reply

