Shoplog: Kruidvat en Action

24 Jan

Ik was al een tijdje niet in de stad geweest, en daarom ging ik even langs de kruidvat en de action met mijn moeder en zusje. Even later kwam ik thuis met een kruidvat, en een action tas. Benieuwd naar mijn aankoopjes?

shoplog

image

Een etui voor school. De vorige zat vol met pennen die het niet meer deden, briefjes dus het was hoog nodig om hem te vervangen, haha. Deze vond ik heel vrolijk, dat blauwe met bloemetjes! Deze kostte 0,90 cent bij de Action.

image

En dan zag ik dit superschattige notitieboekje liggen! Ik had nog een notitieboekje nodig om er dingen in te schrijven. Just found it! Als je deze koopt zit er ook een simpele zwarte balpen bij, maar deze deed het niet bij mij, dus heb ik hem weggegooit. Deze koste 1 euro bij de Action.

image

Nagellakremover! Die van mij was bijna op, haha. De laatste tijd heb ik veel zin om te nail arten en ik heb nog prachtige nagellakjes liggen die ik wil swatchen dus daarvoor kocht ik nog even een fles. Deze kostte me ook niets: 1 euro, als laatste bij de Action.

image

 

En, je kent me: altijd als ik de kruidvat binnenloop móet ik even bij de nagellakken snuffelen. En vaak komen er dan een paar in mijn mandje. Ik nam een Essence Nail Art Special Effect Topper mee in de kleur 02 Circus Confetti en in de uitverkoopbak de Catrice Million Styles Effect Topcoat in C06 Godfather of Pearl. Ik ga ze morgen (donderdag) swatchen dus dan zien jullie ze binnenkort! De Essence special effect topper kost 1,89 en de Catrice Effect Topcoat 2,50 (in de uitverkoopbak), beide te koop bij het Kruidvat.

Zo, dat was mijn (mini) shoplog!

Q: Wat vind jij van mijn aankoopjes?

 

 

 

 

2 Responses to “Shoplog: Kruidvat en Action”

  1. Nikki February 5, 2013 at 12:22 pm #

    Leuke aankoopjes!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Review – Catrice Million Styles Effect Topcoat « Beauty Talk - January 25, 2013

    […] je al in mijn shoplog van gisteren kon zien, had ik nog in de uitverkoopbak een lakje van de Million Styles collectie van Catrice […]

Leave a Reply

