TAG – My Dad About Make Up

23 Jan

Ik zag al eerder de My Boyfriend About Make Up TAG op Teddlicious. Nu heb ik geen vriendje, en daarom leek het me wel leuk om de TAG te doen met mijn vader! Wat hij allemaal weet van make up, dat gaan we nu zien.

Afbeelding 6

1. Wat is blenden?

“Dat de kleuren goed in elkaar overlopen.”

Goedzo, pap!

2. Wat is chippen?

“Stukjes kleur.”

Soort van: dat je nagellak er in stukjes afgaat.

3. Waar op je gezicht gebruik je blush?

“Op je wangetjes!”

Correct!

Afbeelding 3

4. En waar highliter?

“Ehm ehm… ergens bij je ogen ofzo?”

Op je jukbeenderen.

5. Wat is BB cream?

“Kan ik deze passen? Ik heb echt geen idee, haha.”

Een BB cream is een soort dagcreme en foundation in 1!

6. Waar is je arcadeboog?

“En ik heb een playstation” XD

Helemaal goed, pap! Haha nee, je arcadeboog zit tussen je ooglid en je wenkbrauw, dan voel je een soort botje en daar ongeveer zit je arcadeboog.

7. Zet in de juiste volgorde: topcoat – basecoat – nagellak

“Ja ja ja die weet ik! Nagellak – Basecoat – Topcoat!”

Biiijna goed: basecoat – nagellak – topcoat.

Afbeelding 4

8. Waarvoor gebruik je poeder?

“Om kleur in je gezicht te krijgen! Toch?”

Nee, daarvoor gebruik je blush, haha. Poeder gebruik je om je foundation af te poederen, zodat het langer blijft zitten en egaler word.

9. Zet in de goede volgorde: eyeliner – oogschaduw – mascara

“Oogschaduw – eyeliner en mascara.”

Puntje erbij! 

10. Wat is spinnenpotenmascara?

“Om hele dunne lijntjes mee te zetten.”

Nee, als je wimpers heel klonterig zijn.

Pap, vond je het leuk?

Ja hoor!

Mijn vader heeft 3 van de 10 vragen goed, helemaal niet zo slecht, toch?

Q: Wat vond je van het artikel?

4 Responses to “TAG – My Dad About Make Up”

  1. Beautydiamonds January 23, 2013 at 11:28 am #

    Hahaha leuke antwoorden!

  2. feline January 23, 2013 at 12:21 pm #

    Hai Esmee!
    Leuk artikel!
    Vind je het erg als ik je hier Essie noem?
    Weet je welk antwoord ik het leukst vind?
    8. waarvoor gebruik je poeder?

    Om kleur in je gezicht te krijgen toch?!

    Nou doei doei!

    xx Fe fe

  3. joelle January 23, 2013 at 2:48 pm #

    Jou vader weet eigenlijk nog best veel over make-up! Haha
    Xoxo

  4. iemaaandd ;a February 8, 2013 at 4:54 pm #

    hahahahahaha xD

Leave a Reply

