Review: MAX Crackle Set

21 Jan

Zijn jullie al crackle moe? Ik al wel een beetje. Ik kreeg deze MAX Crackle Set voor kerst. Ik wou hem alsnog even testen, want anders ligt hij ongebruikt in de hoek, en dat is ook zo zonde. Benieuwd wat ik ervan vind?

esmee14

Als je de set koopt zit er ook een topcoat bij, die is niet zo heel bijzonder. Gewoon een topcoat! Hij droogt overigens middel matig. Niet snel, niet langzaam. Ik denk dat je zo’n 5 minuutjes moet wachten totdat je manicure droog is.

image

De set bevat dus een topcoat, een zilveren basislak, en een paarse crackle.

image

DNC 36 Silver is zoals de naam zegt zilver van kleur. Met 1 laagje heb je een shimmery zilver kleurtje, dat helemaal niet goed dekt. Met 2 laagjes heb je ook een kleurtje dat niet goed dekt, en met 3 laagjes heb je dus dit. Prima, toch?

image

Cracked Purple is een paarse crackle lak, met een mooie shimmer erin. Hij breekt goed open, maar op mijn duim iets minder.

image

Dit is hoe hij op mijn duim eruit ziet.

Nou, prima setje toch? Ik ga dit alleen niet vaker gebruiken ben ik bang, want ik ben gewoon een beetje crackle moe!

Pluspunten

– Breekt mooi open

– Goedkoop

– Verschillende kleurkeuze’s (blauw met zwarte crackle, zilveren met paarse crackle, roze glitter met witte crackle etc.)

Minpunten

– De crackle lak stinkt ontzettend, ik kreeg er hoofdpijn van

De MAX Crackle set kost 1,39 en is te koop bij een Action bij jouw in de buurt.

Q: Heb jij deze ook? En wat vind je ervan?

5 Responses to “Review: MAX Crackle Set”

  1. Emma January 21, 2013 at 12:29 pm #

    Hee es!
    Ik vind dat je blog er erg op vooruit gaat, je artikelen zijn echt leuk!
    ff een tip: Haal misschien de nagellak rond je nagel eraf, dat ziet er wat netter uit!
    xx

  2. alexandra January 21, 2013 at 1:35 pm #

    je nagels zijn echt niet mooi jammer ook met die pluisjes voor de rest mooie swatch

  3. feline January 22, 2013 at 3:50 pm #

    He Essie!
    Cool bog!
    Coole nagellak (heb ik ook hi hi).
    ziet er mooi uit.
    het lijkt net of het door een profesioneel iemand!
    ik zal je wel vaker op je blog volgen.

    gr. Feline.

Leave a Reply

