TAG – 10 t/m 1

20 Jan

Ik ben dol op tags! Altijd als ik er eentje zie, kan ik niet wachten om hem in te vullen. Zo ook met deze. Het is de bedoeling dat je bij de eerste vraag 10 antwoorden geeft, dan 9 en ga zo maar door. Laten we van 10 t/m 1 tellen!

TAG 10 t/m 1

1. Noem 10 dingen over jezelf

Esmee / 10 jaar / blogt op Beauty Talk / heeft een kat / houd van nagellak / houd van shoppen / vind galaxy mooi / ik ben een avondmens / ik schrijf graag / de natuur vind ik mooi

2. Noem 9 dingen die je leuk vindt

Bloggen / shoppen / galaxy / kletsen / vriendinnen / nagellak / make up / zon / weekend

3. Noem 8 dingen die je niet leuk vindt

Regen / ziek zijn / school / huilen / pesten / ruzie / onzekerheid / toetsen

Afbeelding 18

4. Noem 7 plekken waar je graag ben

In mijn kamer / bij de computer /  bij mijn kat /  bij mijn vriendinnen / bij mijn oma / op mijn bed / in de stad

5. Noem 6 manieren om jouw hart te winnen

Grappig zijn / lief zijn / betrouwbaar zijn / beetje moeite voor me doen / me soms verassen

6. Noem 5 plekken waar je nog naar toe wilt

Parijs / Amerika / Rome / Ibiza / Londen

Afbeelding 17

7. Noem 4 dingen of personen waar je niet zonder kan

Mijn familie / mijn kat /  internet / eten en drinken

8. Noem 3 van je lievelingsliedjes

Rihanna – Diamonds / Wil.ia.m ft Britney Spears – Scream and shout / One Direction – Kiss You

9. Noem 2 wensen

Dat jullie, ja jullie die het lezen allemaal gelukkig worden, en dat mijn familie gelukkig word!

Afbeelding 16

10. 1 laatste woord!

Beautiful. Het leven is beautiful, jij bent beautiful, iedereen is beautiful. ❤

Hierbij tag ik Marjolein, Serena en Vera.

 

 

 

3 Responses to “TAG – 10 t/m 1”

  1. Beautydiamonds January 20, 2013 at 11:12 am #

    Leuke tag!
    😀

  2. yazylicious January 20, 2013 at 2:40 pm #

    Erg leuke tag!

  3. beautyfizz January 20, 2013 at 9:34 pm #

    Hele leuke tag, je hebt de vragen leuk beantwoord:-)

Leave a Reply

