Essence nieuwe producten Feb ’13 – wishlist

19 Jan

Essence komt met nieuwe producten! Yippie! Nieuwe producten zijn altijd fijn, tenminste, als de kwaliteit goed is. En natuurlijk wil ik wat gaan testen van die nieuwe producten, dus daarom maak ik er een wishlist van. Benieuwd?

Afbeelding 15

 

 

Afbeelding 10

 

3D eyeshadow – 2,89 per stuk

Oeh, hier ben ik echt benieuwd naar. Zullen ze echt zo 3D zijn als Essence denkt? Ze lijken trouwens een beetje op de MAC eyeshadow uit de Extra Dimension lijn, vind je niet?

In de kleuren (van links naar rechts) 008 Irresistible Vanille Latte en 003 Irresistible First Love

Afbeelding 7

Night Club Glamour To Go Palette – 3,59 per stuk

Ik heb al een palette uit deze serie, voorheen heette heet Sun Club, en nu dus Night Club! Minder zonnig, meer party. Je hebt ook een blauwe versie, maar ik vind de paarse iets meer party, en echt hele mooie tinten.

In de kleur 04 Already Midnight?

Afbeelding 6

Stay Matt Lip Cream – 1,99 per stuk

Eigenlijk heb ik maar 1 lipgloss van Essence, en die gebruik ik niet zo heel vaak, omdat hij best tegenvalt. Maar, dit is van de Stay Matt lijn, en misschien is deze wel goed! Ik waag het er maar op, haha.

In de kleur Soft Nude.

Afbeelding 4

Nail Art Twins Reloaded 1,49 per stuk

Ach, als ik glitter zie dan ben ik vaak al om. Essence, good job! Want deze glitter toppers gaan zeker in mijn winkel mandje, zonder enige twijfel. Je hebt 0ok nog drie colour base nagellaken, maar ik ben bang dat ik die niet ga gebruiken, dus vandaar alleen de glitter toppers. De namen zijn vlnr: Bella, Julia en Mr. Big

Afbeelding 5

Nail Art Special Effect Topper 1,79 per stuk

Deze lak vind je niet vaak bij een drogisterij merk! Daarom ben ik zo blij dat Essence deze gaat uitbrengen. En hij gaat echt in mijn winkel mandje!

In de kleur: Glitter On Me.

Nou, coole producten toch! De rest van de nieuwe producten, daarvoor kun je een kijkje nemen op de site van Essence zelf.

Q: Zie jij hier ook al een product tussen staan waarvan je denkt: Die ga ik kopen!?

 

 

 

 

3 Responses to “Essence nieuwe producten Feb ’13 – wishlist”

  1. Jolet January 19, 2013 at 10:35 am #

    Ik ben heel benieuwd naar alle producten van Essence, er zitten een paar hele leuke dingen bij!

  2. Charlotte January 19, 2013 at 6:39 pm #

    Ik ben erg benieuwd naar de lakken!

  3. jolandas January 23, 2013 at 12:06 pm #

    Leuke nieuwe producten, vooral de glitter toppers zien er super uit.

Leave a Reply

